Η ενημέρωση στο web designer / γραφίστα
Ως web designer / γραφίστας έλαβα ενημέρωση (brief) από τον ιδιοκτήτη για τις 3 luxury villas στο Τυρό Πελοποννήσου και την ανάγκη επανασχεδίασης της ιστοσελίδας tyrosboutiqueshouses.gr με μια πιο φρέσκια προσέγγιση που ταυτόχρονα όμως θα προσέφερε περισσότερες δυνατότητες πληροφόρησης και επικοινωνίας του χρήστη με την ιστοσελίδα.
Πέρα της επαγγελματικής φωτογράφισης των βιλών υπήρχαν διαθέσιμα και video από drone όπου θα έπρεπε να αξιοποιηθούν ανάλογα. Βασικά στοιχεία που έπρεπε να προβληθούν επίσης ήταν και τα σημεία ενδιαφέροντος (EXPLORE σελίδα) σχετικά με τοποθεσίες που μπορεί να επισκεφθεί κανείς όπου βρίσκονται κοντά στο Τυρό Πελοποννήσου όπως οι Σπέτσες, η Μονεμβασιά, η Ύδρα, η Ελαφόνησος κ.α.
Ως web designer/γραφίστας κλήθηκα να επανασχεδιάσω/ κατασκευάσω μια ιστοσελίδα που θα αναδείκνυε τις 3 βίλλες στο Τυρό κυρίως για τη θέση που βρίσκονται δίπλα στη παραλία με θέα στη θάλασσα και τη πληρότητα τους ως αναφορά τον εξοπλισμό. Συμπληρωματικά προστέθηκε η πληροφόρηση της σελίδας “ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ” με τα κοντινά αξιοθέατα και σημεία ενδιαφέροντος.
Η redesign λύση που δόθηκε
Eπανασχεδιάστηκε η ιστοσελίδα όπου το Booking Now! call-to-action button ήταν πιο διακριτό τόσο στην αρχική σελίδα στις βίλες στο οριζόντιο μενού καθώς και στο υποσέλιδο με αντίστοιχο όνομα και πιο τονισμένη απεικόνιση.
Προβλέφθηκε χώρος στο top header menu της ιστοσελίδας για απευθείας κλήση από κινητό. Τα βασικά social media προστέθηκαν στο top header μενού ενώ δόθηκε η δυνατότητα στο χρήστη για άμεσο μήνυμα / ερωτήσεων σε μορφή chat μέσω των δημοφιλών εφαρμογών Viber και Facebook Messanger. Παράλληλα εξυπηρετείτε και η απευθείας ιντερνετική κλήση μέσω αυτών των εφαρμογών ιδιαίτερα για χρήστες εξωτερικού.
Ως web designer / γραφίστας στην αρχική σελίδα χρησιμοποίησα τεχνολογία autoplay υποφωτισμένο video από drone με βασικό σταθερό μήνυμα και λεκτικών που εναλλάσσονταν και αφορούσαν τις αξιοσημείωτες παροχές των βιλών.
Παρέθεσα αξιολογήσεις πελατών που ήδη έχουν καταχωρηθεί σε δίκτυα όπως το booking.com με την αντίστοιχη υψηλή βαθμολογία των χρηστών. Η γκάλερι φωτογραφιών και video αφορούσε σημεία έξω από τη βίλλα όπως η παραλία, ο απαραίτητος εξοπλισμός παραλίας που διαθέτουν τα καταλύματα κ.α.
Τέλος προστέθηκε φόρμα επικοινωνίας ως εναλλακτικός τρόπος επικοινωνίας του χρήστη προς την ιστοσελίδα πέρα των clickable τηλεφώνων και άμεσων μηνυμάτων μέσω εφαρμογών και της newsletter εγγραφής.