Ποιο είναι το σωστό λογότυπο;
Τι αξιολογεί ο γραφίστας κατά την ενημέρωση της επιχείρησης;
- Αξιολογεί την επάρκεια του ονόματος της επιχείρησή σας πριν το χρησιμοποιήσετε στο branding για την οπτική του ιδιαιτερότητα
- Αναλύει τους ανταγωνιστές σας: τι επικοινωνούν με τη φόρμα του λογοτύπου, ποια χρωματική παλέτα χρησιμοποιούν, ποιες αξίες υποδηλώνουν, σε τι κοινό απευθύνονται κτλ.
- Αναλύει και επικεντρώνεται στο μήνυμα που πρέπει να περνάει το λογότυπο σας, στην αγορά στην οποία επιδιώκει να κάνει positioning η επιχείρηση
- Προσδιορίζει το κοινό στόχος (target group) του προϊόντος ή της υπηρεσίας με γνώμονα πάντα ότι η όλη εικόνα θα προσελκύει και αγοραστικά κοινά που θα «συνομιλήσουν» όχι μόνο τώρα αλλά και διαχρονικά με την εικόνα της επιχείρησης
- Λαβαίνει υπόψη την ψυχολογία των χρωμάτων και βεβαιώνεται ότι έχετε μια συναισθηματική σύνδεση με το βασικό χρώμα του λογοτύπου που επιλέγετε
- Χρησιμοποιεί σχήματα, γραμμές ή γεωμετρικά σχέδια που προσδίδουν σαφήνεια παράλληλα με τη δημιουργικότητα που καλείται με τις ιδέες του να σας αποτυπώσει
- Η χρωματική παλέτα που αφορά έως 3 χρώματα το μέγιστο είναι η κατάλληλη για τα επαγγελματικά λογότυπα εκτός εξαιρέσεων όπως τα λογότυπα που απευθύνονται σε παιδιά