Hard Selling όχημα διαφήμισης
Ο γραφίστας κατά το σχεδιασμό της συσκευασίας ενός προϊόντος σκοπό έχει παρουσιάσει πρωτίστως ελκυστικά, ξεκάθαρα και δημιουργικά το προϊόν και τις ιδιότητες του.
O σχεδιασμός συσκευασίας καλύπτει αλλά και συγχρόνως αποκαλύπτει το προϊόν
Η συσκευασία είναι ένα “hard selling” όχημα διαφήμισης ενός προϊόντος καθώς μπορεί να πείσει το καταναλωτή για την αγορά του στο σύντομο χρόνο που έχει τη δυνατότητα να “συνομιλήσει” με τον υποψήφιο αγοραστή. Όσο πιο καλά έχει μελετηθεί το προϊόν καθώς και το αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνεται τόσο πιο ξεκάθαρη γίνεται η σχεδιαστική λύση – το concept design – που θα πρέπει να εφαρμοστεί.
Μας έχουν εμπιστευτεί στο σχεδιασμό της εταιρικής τους εικόνας πάνω από 40 μελισσοκόμοι / μελισσοκομικές εταιρείες, ελαιοπαραγωγοί, καφεκοπτεία και οινοποιεία στην Ελλάδα. Σχεδιάσαμε με μεράκι ελληνικά BRANDS που τοποθετήθηκαν σε DELICATESSEN παντοπωλεία, premium ξενοδοχειακές μονάδες καθώς και σε μεγάλες ελληνικές αλυσίδες super market όπως ο ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ αλλά και ελληνικά προϊόντα με σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα.