Διαφημιστικό Φυλλάδιο = Πολυεργαλείο
Στην εποχή που η digital επικοινωνία κυριαρχεί, το διαφημιστικό φυλλάδιο (εκτός της δυνατότητας εκτύπωσης του) μετατρέπεται σε PDF αρχείο και διανέμεται στους πελάτες ως επισύναψη σε e-mail. Το ίδιο ισχύει και για τα εταιρικά έντυπα ή καταλόγους.
Ο γραφίστας κατά το σχεδιασμό ενός διαφημιστικού φυλλαδίου (μονόφυλλο, δίπτυχο, τρίπτυχο κ.τ.λ.) έχει ως σκοπό να αποδώσει λειτουργικά και ελκυστικά τις πληροφορίες που θέλει να επικοινωνήσει ο εμπορικός στόχος της έντυπης επικοινωνίας της εταιρίας και της μάρκετινγκ στρατηγικής.
Τα διαφημιστικά φυλλάδια είναι ένα βασικός τρόπος είτε για brand awareness μιας νέας εταιρείας είτε για τη πιο συνήθη χρήση τους που αφορά απολύτως μετρήσιμα αποτελέσματα προϊοντικών προσφορών.