Ιδέα, εικόνα και μήνυμα που σε κεντρίζουν
Ο γραφίστας (ή art director) κατά το σχεδιασμό μιας καταχώριση για τον έντυπο ή περιοδικό Τύπο ως στόχο του έχει να αποδώσει δημιουργικά τον στρατηγικό στόχο του marketing μέσω ενός βασικού μηνύματος που του έχει καθοριστεί ως δημιουργική κατεύθυνση / concept. Μπορούν να υπάρχουν και επιπλέον στοιχεία που πλαισιώνουν το βασικό μήνυμα. Ζητούμενο είναι επίσης η σωστή δόμηση & ιεράρχηση των βασικών και επιμέρους μηνυμάτων καθώς και το στοιχείο της πρωτοτυπίας και έκπληξης που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον του αναγνώστη – καταναλωτή.
Με απλά λόγια πρέπει να υπάρχει το στοιχείο της έκπληξης στην ιδέα που θα κάνει αυτόν που ξεφυλλίζει το περιοδικό ή την εφημερίδα να τον παρακινήσει να σταθεί στη διαφημιστική καταχώριση.