Γραφίστας για διαφημιστική καταχώριση

Ιδέα, εικόνα και μήνυμα που σε κεντρίζουν

Ο γραφίστας (ή art director) κατά το σχεδιασμό μιας καταχώριση για τον έντυπο ή περιοδικό Τύπο ως στόχο του έχει να αποδώσει δημιουργικά τον στρατηγικό στόχο του marketing μέσω ενός βασικού μηνύματος που του έχει καθοριστεί ως δημιουργική κατεύθυνση / concept. Μπορούν να υπάρχουν και επιπλέον στοιχεία που πλαισιώνουν το βασικό μήνυμα. Ζητούμενο είναι επίσης η σωστή δόμηση & ιεράρχηση των βασικών και επιμέρους μηνυμάτων καθώς και το στοιχείο της πρωτοτυπίας και έκπληξης που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον του αναγνώστη – καταναλωτή.

Με απλά λόγια πρέπει να υπάρχει το στοιχείο της έκπληξης στην ιδέα που θα κάνει αυτόν που ξεφυλλίζει το περιοδικό ή την εφημερίδα να τον παρακινήσει να σταθεί στη διαφημιστική καταχώριση.

Σ' άρεσε; Μοιραστείτε το!

Πρόσφατα Άρθρα

Γραφίστας & web designer / developer

Με 25+ χρόνια εμπειρίας στη διαφήμιση, έχω σχεδιάσει 400+ λογότυπα, 250+ websites, δεκάδες έντυπα & φυλλάδια καθώς και βραβευμένες συσκευασίες. Από τον Πειραιά συνεργάζομαι με επιχειρήσεις σε Ελλάδα & Ευρώπη, δημιουργώντας projects με στρατηγικό concept που διαθέτουν αισθητική και εμπορική αξία, συνάμα.

Ας μιλήσουμε για το project σου!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες του project σου και θα αναλάβουμε να τις μετατρέψουμε σε μια στρατηγική και αισθητική λύση που ξεχωρίζει. Μαζί χτίζουμε την εικόνα που αξίζει στην επιχείρησή σου.