Τι να προσέξετε:
Επτά σημαντικά σημεία στο σχεδιασμό εταιρικού εντύπου που κάθε γραφίστας θα πρέπει να λαβαίνει υπόψη του είναι τα παρακάτω:
1. Color Strategy. Τα βασικά χρώματα του εταιρικού εντύπου είναι καθορισμένα από την παλέτα της εταιρική μας ταυτότητας και δεν πρέπει ποτέ να είναι ξεκομμένα από αυτήν.
2. Concept. Ο σχεδιασμός του εταιρικού έχει συγκεκριμένη κατεύθυνση που έχει καθοριστεί στρατηγικά βάσει της ενημέρωσης για την εταιρεία και τον εμπορικό στόχο της διαφήμισης, όπως επίσης και του target group που απευθύνεται.
3. Λειτουργικότητα στην οπτική καθαρότητα της πληροφορίας. Οι πληροφορίες σε κείμενα και φωτογραφίες του εξωφύλλου, των εσωτερικών σελίδων και του οπισθόφυλλου έχουν οργανωθεί, δομηθεί, ιεραρχηθεί και τονιστεί σαφή και ξεκάθαρο τρόπο, αποκλείοντας οποιοδήποτε οπτικό θόρυβο ή έλλειψη κατεύθυνσης του αναγνώστη.
4. Βασικό Μήνυμα. Πρέπει να είναι ξεκάθαρο και να ξεχωρίζει από τα επιμέρους μηνύματα και ποτέ να μην χάνεται στη πληθώρα των μηνυμάτων.
5. Slogan. Είναι επιθυμητό να πλαισιώνει μια στρατηγική διαφημιστική επικοινωνία είτε αφορά συγκεκριμένη περίοδο είτε είναι μακροχρόνια στρατηγική επικοινωνίας.
6. Αποσαφήνιση. Θέλουμε να υπενθυμίσουμε την εταιρεία στο υπάρχον κοινό μας ή μήπως θέλουμε να αποκτήσουμε brand awareness σε ένα νέο κοινό στόχο (target group); Η αποσαφήνιση αυτού του στόχου “μεταφράζεται” στην οπτική μας επικοινωνία και στο σχεδιασμό του εταιρικού εντύπου, ανάλογα.
7. Εκτύπωση. Η επιλογή σωστού χαρτιού εκτύπωσης καθώς και μετεκτυπωτικού φινιρίσματος (πλαστικοποίηση ματ ή γυαλιστερή, κοπτικά, τοπικό UV) μπορούν να κάνουν τη “διαφορά” στο συνολικό αισθητικό αποτέλεσμα του εταιρικού εντύπου που θα κρατήσει κάποιος στα χέρια του.