1. Πρέπει να επικοινωνηθεί στους πελάτες σου η online παρουσία της επιχείρησης
Είναι στρατηγικό πλεονέκτημα για μια επιχείρηση να την γνωρίζουν οι καταναλωτές λόγο της μακροχρόνιας πορείας της στον εμπορικό στίβο. Στην νέα εποχή της ψηφιακής πληροφορίας και αναζήτησης δεν είναι αρκετό ακόμα και αν υπάρχει μια νέα ιστοσελίδα online.
Πιθανότατα η επιχείρηση να έχει φτάσει σε ένα κορεσμένο σημείο αναγνωρισιμότητας (brand awareness) στους offline πελάτες της. Η προσπάθεια ανάπτυξης της όμως θα πρέπει να βρίσκεται συνεχώς σε μια διαδικασία προσέλκυσης νέων πελατών καθώς και στη διατήρηση των ήδη υπαρχόντων. Ιδιαίτερα από τη στιγμή που αποκτά παρουσία στο ίντερνετ με μια νέα ιστοσελίδα.
Eπενδύοντας στην αναζήτηση με Google Ads μπορεί να στοχεύσει σε νέο κοινό αλλά και στους ήδη υπάρχοντες πελάτες αυξάνοντας το κύρος και την αναγνωρισιμότητα της.
2. Η διαφήμιση στα Google Ads είναι συμφέρουσα
Δεν απαιτείται μεγάλη επένδυση (budget) ώστε να προκύψουν αποτελέσματα αλλά κατάλληλες κινήσεις στο στήσιμο και διαχείριση της καμπάνιας.
Για αυτό και οι πελάτες του smartgraphic | creative studio που εμπιστεύονται το σχεδιασμός της νέας ιστοσελίδας τους σε εμάς απευθύνονται σε εμάς και πάλι ως εξειδικευμένο Digital Agency. Με τη πολύχρονη εμπειρία και εξειδίκευση μειώνουμε στο ελάχιστο το ρίσκο από δήθεν “επαγγελματίες” που χρεώνουν υπέρογκα ποσά με αμφιβόλου ποιότητας υπηρεσίες.
Εάν μια επιχείρηση θελήσει να επενδύσει στο κανάλι της Google, τότε δεν υπάρχουν παραπάνω χρεώσεις από αυτές που προβλέπονται πέρα από την αμοιβή του εκάστοτε Agency που αναλαμβάνει τη διαχείριση του λογαριασμού. Περιλαμβάνονται αρχικά το κόστος έρευνας μελέτης και στησίματος καμπάνιας. Κατόπιν υπάρχει διαχείριση με ένα μικρό μηνιαίο κόστος που περιλαμβάνει συντήρηση και βελτιστοποίηση της Google Ads καμπάνιας. Σε καμία περίπτωση δεν ελαττώνει το budget που η επιχείρηση έχει επιλέξει να επενδύσει στη πλατφόρμα.
3. H κολοστημένη ιστοσελίδα είναι εργαλείο δυναμικής πώλησης
Πολλοί πιστεύουν ότι καμπάνιες Google Ads κάνουν μόνο οι μεγάλες επιχειρήσεις με ιστοσελίδα. Πλείστα τα παραδείγματα μικρομεσαίων επιχειρήσεων που αναπτύχθηκαν στον οnline κόσμο χωρίς να ξοδέψουν μεγάλα budget φτάνοντας στην επιτυχία μέσα από σωστή στρατηγική. Βασική προϋπόθεση είναι να έχεις μια σωστά σχεδιασμένη ιστοσελίδα όπως ισχύει με ένα όμορφο και λειτουργικό κατάστημα που βρίσκεις αυτό που θες. Δεν προσκαλείς / διαφημίζεις προϊόν, υπηρεσία ή κατάστημα όταν δεν είναι σωστά σχεδιασμένο για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του κοινού που στοχεύεις.
Όταν έχεις διασφαλίσει τη παραπάνω προϋπόθεση, τα Google Ads είναι το επόμενο στάδιο που θα προωθήσεις την ιστοσελίδα σου σε δυνητικούς πελάτες. Πελάτες που ψάχνουν για το προϊόν ή την υπηρεσία σου ή το φυσικό σου κατάστημα.
Για παράδειγμα, αν η επιχείρησή σου είναι ένα τοπικό κατάστημα λιανικής, μπορείς να διαφημιστείς τοπικά στην περιοχή σου, προσελκύοντας καταναλωτές που μένουν κοντά και πιθανώς να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα που πουλάς.
Αυτό σημαίνει ότι ο διαφημιστικός ανταγωνισμός είναι μικρός, οι διαφημίσεις σου αρκετά στοχευμένες, και οι πιθανότητες να σε δουν οι χρήστες / υποψήφιοι πελάτες και να έρθουν στο κατάστημά σου μεγάλες.
4. Η διαφήμιση στα Google Ads είναι απολύτως μετρήσιμη
Μπορείς και με τις αναφορές που προκύπτουν από τις καμπάνιες που διαχειρίζεται το Digital Agency μας να γνωρίζεις επακριβώς την απόδοση που έχεις σε σχέση με το ποσό που επενδύεις. Τα αποτελέσματα είναι μετρήσιμα.
Στο smartgraphic | creative studio μπορούμε να σε βοηθήσουμε να υλοποιήσεις με στρατηγικό σχεδιασμό μια ιστοσελίδα στο κοινό που απευθύνεσαι. Ως αποτέλεσμα στο επόμενο στάδιο η ιστοσελίδα γίνεται εργαλείο πώλησης να με καμπάνιες Google Ads.