Τα οφέλη της οnline προβολής ενός εστιατορίου στη digital εποχή έχει πάντα θετικό πρόσημο ως επένδυση προοπτικής και ανταγνωνιστικού πλεονεκτήματος στο κλάδο της εστίασης. Ενδεικτικά 10 λόγοι που ένα εστιατόριο χρειάζεται website:
1. Μοναδική εμπειρία
Παρέχεται η δυνατότητα να περιηγηθεί κανείς το εστιατόριο μέσω επαγγελματικής φωτογράφισης και video δημιουργώντας μια θετική εμπειρία που ενισχύει τη πρόθεση και τη προσδοκία επίσκεψης.
2. Ενημερώνει που βρίκεται και πως θα έρθει
Βρίσκει ο πελάτης εύκολα την ακριβή τοποθεσία του εστιατορίου στο χάρτη, σημαντικές οδηγίες καθώς επίσης και την εφαρμoγή Google Maps όπου μέσω φορητής συσκευής λειτουργεί ως GPS κατεύθυνσης.
3. Παρουσιάζει το μενού & τη wine list
Ένα website σας δίνει τη δυνατότητα προβολής του μενού καθώς και της λίστας κρασιών σε PDF μορφή αρχείου είτε ακόμη εντυπωσιακότερα σε μορφή FLIP-BOOK όπου βλέπει κανείς το κατάλογο σελίδα-σελίδα με online ξεφύλλισμα.
4. Λειτουργεί ηλεκτρονικά το BOOK A TABLE
Online σύστημα κρατήσεων συμπληρώνοντας φόρμα επικοινωνίας χωρίς να απασχολείται προσωπικό γι’ αυτό.
5. Ενημερώσεις για τους πελάτες που τους ενδιαφέρουν
Ένα σύγχρονο website αποτελεί το ευκολότερο μέσο για να μοιραστεί ένα εστιατόριο νέα και ενημερώσεις με το κοινό του. Έχετε κάποια έκπτωση και ποιο event; Δημιουργήστε ανάρτηση στο Blog του εστιατορίου και επικοινωνήστε τα στα κοινωνικά σας δίκτυα ή στα e-mail των πελατών που έχετε συλλέξει από τη φόρμα newsletter. To ίδιο κάνετε για digital ευχητήριες κάρτες, προσκλήσεις σε special events, ή για οτιδήποτε αφορά εποχικότητα κ.ο.κ.
6. Ανοιχτό σε όλο το κοινό του ίντερνετ
Η πόρτα του εστιατορίου σας ανοίγει για όλους και όχι μόνο για τη περιοχή που βρίσκεται το εστιατόριο. Και αυτό περιλαμβάνει τους τουρίστες που επισκέπτονται τη περιοχή σας ή το κοινό που ψάχνει το δικό σας εστιατόριο και τις ιδιαίτερες γευστικές προτάσεις σας. Έχετε επικοινωνήσει τις αξιολογήσεις σας από trip advisor, google ή facebook μαζεμένες όλες μέσα στο website; Δίνεται αρκετούς εξτρά λόγους που κάποιος θέλει να επισκεφθεί το εστιατόριο σας.
7. Δημιουργείται “word of mouth” διαφήμιση
Ο πελάτης ή ο υποψήφιος πελάτης σε συζητά. Βλέπει φωτογραφίες φαγητών, το χώρο σας, τη περιοχή που βρίσκεται. Δημιουργείτε εικόνες στο μυαλό των επισκεπτών με αποτέλεσμα ακόμη μεγαλύτερη προσδοκία και έλξη για τις παροχές σας. Το μάτι είναι “αχόρταγο” στο κλάδο της εστίας και εσύ το αξιοποιείται ποικιλοτρόπως!
8. Σύνδεση με τα δημοφιλή social media
Στη digital εποχή τα κοινωνικά δίκτυα μπορούν να προσελκύσουν κόσμο σε ένα καλοφροντισμένο website όπου το ενδιαφέρον θα μετατραπεί σε πώληση. Και πώληση σημαίνει ότι κάποιος μπορεί να κλείσει τραπέζι, να χρησιμοποιήσει το χάρτη πρόσβασης, να σας καλέσει τηλεφωνικά για reserve κ.α.
9. Οικονομικότερη & αποδοτικότερη μορφή διαφήμισης
Το website είναι σαφώς πιο οικονομική διαφήμιση σε σχέση με τη διαφημιστική καταχώριση σε περιοδικό και είναι προσβάσιμη συνεχώς 24/7 ενώ το κοινό που έχετε τη δυνατότητα να προσελκύσετε είναι περισσότερο και με περισσότερη ενασχόληση σε σχέση με την έντυπη διαφήμιση.
10. Ξεκινά να φέρνει κόσμο άμεσα στην επιχείρηση με στοχευμένο digital marketing
Με στρατηγικές προώθηση μέσω Google Ads ή Facebook Ads μια ιστοσελίδα μπορεί να κινήσει το ενδιαφέρον των χρηστών άμεσα από την αρχή της λειτουργίας της με τις αντίστοιχες διαφημιστικές καμπάνιες προώθησης.
Στείλε αίτημα προσφοράς για την νέα ιστοσελίδα του εστιατορίο σου. Ρώτησέ μας για τη στρατηγική προώθηση της, κατόπιν.
PROJECTS ΑΠΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΑ WEBSITES:
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ: www.vasilikosmykonos.com
ΙΤΑΛΙΚΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ: www.bellissimomykonos.com
ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ: www.restaurant-cavos.de