Η ιστοσελίδα για δικηγορικό γραφείο μπορεί να αποτελέσει ισχυρό εργαλείο προωθητικής αξιοποίησης του νομικού επαγγέλματος στην εποχή της πληροφορίας
Ένα δικηγορικό γραφείο μέσω της ιστοσελίδας μπορεί να επικοινωνήσει:
- Το βιογραφικό ή βιογραφικά των στελεχών του καθώς και την επαγγελματική τους εμπειρία
- Τους τομείς ειδίκευσης του
- Τις αξιολογήσεις πελατών του
- Να παρουσιάσει χρηστικές πληροφορίες που άπτονται νομικών θεμάτων
- Να αρθρογραφήσει σε ενσωματωμένο blog προβάλλοντας την επιστημονική του κατάρτιση στους τομείς ειδίκευσης του
- Να παρουσιάσει τις νομικές του επιτυχίες
- Να δώσει απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις και απορίες
- Να επικοινωνήσει τη παρουσία και δηλώσεις του σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Χρειάζονται τα κοινωνικά δίκτυα;
Επιλεγμένα κοινωνικά δίκτυα που ενισχύουν την επαγγελματική εικόνα και μπορούν να αποτελέσουν πλατφόρμα επικοινωνία της αρθρογραφίας, των επιτυχιών ή ενημέρωσης επίκαιρων αναρτήσεων που αποτελούν χρηστική πληροφορία για το κοινό που μας ακολουθεί, είναι κατάλληλο να υπάρχουν. Ενισχύουν το κύρος των υπηρεσιών που παρέχουμε στο ήδη υπάρχον πελατολόγιο αλλά και στο νέο που θα μας αναζητήσει και θα θέλει να έχει μια 1η σφαιρική εικόνα για εμάς.
Κατάλληλα κοινωνικά δίκτυα για δικηγορικό γραφείο μπορούν να αποτελέσουν:
- Linkedin Profile
- Linkedin Professional Page
- Facebook Page
- Google MyBusiness
- You Tube Channel
Δικηγορικά websites από smartgraphic | creative studio
Λογότυπα για δικηγορικά γραφεία: