Τηλ. επικοινωνίας: 210 41 28 152
γραφίστας Κατσιγιώργης Παύλος

10 λόγοι που ένα εστιατόριο χρειάζεται website

Τα οφέλη της οnline προβολής ενός εστιατορίου στη digital εποχή έχει πάντα θετικό πρόσημο ως επένδυση προοπτικής και ανταγνωνιστικού πλεονεκτήματος στο κλάδο της εστίασης. Ενδεικτικά 10 λόγοι που ένα εστιατόριο χρειάζεται website:

1. Μοναδική εμπερία

Παρέχεται η δυνατότητα να περιηγηθεί κανείς το εστιατόριο μέσω επαγγελματικής φωτογράφισης και video δημιουργώντας μια θετική εμπειρία που ενισχύει τη πρόθεση και τη προσδοκία επίσκεψης.

2. Ενημερώνει που βρίκεται και πως θα έρθει

Βρίσκει ο πελάτης εύκολα την ακριβή τοποθεσία του εστιατορίου στο χάρτη, σημαντικές οδηγίες καθώς επίσης και την εφαρμoγή Google Maps όπου μέσω φορητής συσκευής λειτουργεί ως GPS κατεύθυνσης.

3. Παρουσιάζει το μενού & τη wine list

Ένα website σας δίνει τη δυνατότητα προβολής του μενού καθώς και της λίστας κρασιών σε PDF μορφή αρχείου είτε ακόμη εντυπωσιακότερα σε μορφή FLIP-BOOK όπου βλέπει κανείς το κατάλογο σελίδα-σελίδα με online ξεφύλλισμα.

4. Λειτουργεί ηλεκτρονικά το BOOK A TABLE

Online σύστημα κρατήσεων συμπληρώνοντας φόρμα επικοινωνίας χωρίς να απασχολείται προσωπικό γι’ αυτό.

5. Ενημερώσεις για τους πελάτες που τους ενδιαφέρουν

Ένα σύγχρονο website αποτελεί το ευκολότερο μέσο για να μοιραστεί ένα εστιατόριο νέα και ενημερώσεις με το κοινό του. Έχετε κάποια έκπτωση και ποιο event; Δημιουργήστε ανάρτηστη στο Blog του εστιατορίου και επικοινωνήστε τα στα κοινωνικά σας δίκτυα ή στα e-mail των πελατών που έχετε συλλέξει από τη φόρμα newsletter. To ίδιο κάνετε για digital ευχητήριες κάρτες, προσκλήσεις σε special events, ή για οτιδήποτε αφορά εποχικότητα κ.ο.κ.

6. Ανοιχτό σε όλο το κοινό του ίντερνετ

Η πόρτα του εστιατορίου σας ανοίγει για όλους και όχι μόνο για τη περιοχή που βρίσκεται το εστιατόριο. Και αυτό περιλαμβάνει τους τουρίστες που επισκέπτοναι τη περιοχή σας ή το κοινό που ψάχνει το δικό σας εστιατόριο και τις ιδιαίτερες γευστικές προτάσεις σας. Έχετε επικοινωνήσει τις αξιολογήσεις σας από trip advisor, google ή facebook μαζεμένες όλες μέσα στο website; Δίνεται αρκετούς εξτρά λόγους που κάποιος θελει να επισκεφθεί το εστιατόριο σας.

7. Δημιουργείται “word of mouth” διαφήμιση

Ο πελάτης ή ο υποψήφιος πελάτης σε συζητά. Βλεπει φωτογραφίες φαγητών, το χώρο σας, τη περιοχή που βρίσκεται. Δημιουργείτε εικόνες στο μυαλό των επισκεπτών με αποτέλεσμα ακόμη μεγαλύτερη προσδοκία και έλξη για τις παροχές σας. Το μάτι είναι “αχόρταγο” στο κλάδο της εστίας και εσύ το αξιοποιείται ποικιλοτρόπως!

8. Σύνδεση με τα δημοφιλή social media

Στη digital εποχή τα κοινωνικά δίκτυα μπορούν να προσελκύσουν κόσμο σε ένα καλοφροντισμένο website όπου το ενδιαφέρον θα μετατραπεί σε πώληση. Και πώληση σημαίνει ότι κάποιος μπορεί να κλείσει τραπέζι, να χρησιμοποιήσει το χάρτη πρόσβασης, να σας καλέσει τηλεφωνικά για reserve κ.α.

9. Οικονομικότερη & αποδοτικότερη μορφή διαφήμισης

Το website είναι σαφώς πιο οικονομική διαφήμιση σε σχέση με τη διαφημιστική καταχώριση σε περιοδικό και είναι προσβάσιμη συνεχώς 24/7 ενώ το κοινό που έχετε τη δυνατότητα να προσελκύσετε είναι περισσότερο και με περισσότερη ενασχόληση σε σχέση με την έντυπη διαφήμιση.

10. Ξεκινά να φέρνει κόσμο άμεσα στην επιχείρηση με στοχεύμενο digital marketing

Με στρατηγικές προώθηση μέσω Google Ads ή Facebook Ads μια ιστοσελίδα μπορεί να κινήσει το ενδιαφέρον των χρήστων άμεσα από την αρχή της λειτουργίας της με τις αντίστοιχες διαφημιστικές καμπάνιες προώθησης.

 

Στείλε αίτημα προσφοράς για την νέα ιστοσελίδα του εστιατορίο σου. Ρώτησέ μας για τη στρατηγική προώθηση της, κατόπιν.  ΕΔΩ

 

PROJECTS ΑΠΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΑ WEBSITES:

ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ: www.vasilikosmykonos.com

ΙΤΑΛΙΚΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ: www.bellissimomykonos.com

ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΥ: www.wonderalnd-peiraias.gr

Σχετικά άρθρα

ΣΤΟ SMARTGRAPHIC | CREATIVE STUDIO

10 ΠΡΕΠΕΙ στο σχεδιασμό ιστοσελίδας

Σχεδιάζεις η επανασχεδιάζεις την ιστοσελίδα σου? Υπάρχουν βασικά δομικά στοιχεία σε ένα site που έχει εμπορικό σκοπό που πρέπει να συμπεριλάβεις ώστε να έχει γερά θεμέλια παρουσίας στο διαδίκτυο. Τσέκαρε 10 βασικά σημεία:   Κεφαλίδα = “Η αρχή το ήμιση του παντός” Υπάρχει λίγος διαθέσιμος χρόνο για να καταλάβει ο επισκέπτης σύντομα και με σαφήνεια […]

Ιστοσελίδα, λογότυπο & γραφιστικά παιδότοπου Wonderland στο Πειραιά

Ιστοσελίδα παιδότοπου με φόρμες εκδήλωσης ενδιαφέροντος To νέο web site της Wonderland | food + play είναι είναι online. Παιδότοπος, καφέ και restaurant σε πολυχώρο 5 επιπέδων στο Μικρολίμανο Πειραιά. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα εκδήλωσης ενδιαφέροντος για κράτηση σε είδη παιδικών πάρτι συμπληρώνοντας καθοδηγητικές φόρμες επικοινωνίας. Ενδεικτικά ο σχεδιασμός και η κατασκευή ιστοσελίδας του […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *