Τηλ. επικοινωνίας: 210 41 28 152
γραφίστας Κατσιγιώργης Παύλος

4 λόγοι γιατί μια νέα ιστοσελίδα χρειάζεται Google Ads καμπάνια προώθησης

 

1. Πρέπει να επικοινωνηθεί στους πελάτες σου η online παρουσία της επιχείρισης

Είναι  στρατηγικό πλεονέκτημα για μια επιχείρηση να την γνωρίζουν οι καταναλωτές λόγο της μακροχρόνιας πορείας της στον εμπορικό στίβο. Στην νέα εποχή της ψηφιακής πληροφορίας και αναζήτησης δεν είναι αρκετό ακόμα και αν υπάρχει μια νέα ιστοσελίδα online.

Πιθανότατα η επιχείρηση να έχει φτάσει σε ένα κορεσμένο σημείο αναγνωρισημόητητας (brand awareness) στους offline πελάτες της. Η προσπάθεια ανάπτυξης της  όμως θα πρέπει να βρίσκεται συνεχώς σε μια διαδικασία προσέλκυσης νέων πελατών καθώς και στη διατήρηση των ήδη υπαρχόντων. Ιδιαίτερα από τη στιγμή που αποκτά παρουσία στο ίντερνετ με μια νέα ιστοσελίδα.

Eπενδύοντας στην αναζήτηση με Google Ads μπορεί να στοχεύσει σε νέο κοινό αλλά και στους ήδη υπάρχοντες πελάτες αυξάνοντας το κύρος και την αναγνωρισημότητα της.

2. Η διαφήμιση στα Google Ads είναι συμφέρουσα

Δεν απαιτείται μεγάλη επένδυση (budget) ώστε να προκύψουν αποτελέσματα αλλά κατάλληλες κινήσεις στο στήσιμο και διαχείριση της καμπάνιας.

Για αυτό και οι πελάτες του smartgraphic | creative studio που εμπιστεύονται το σχεδιασμός της νέας ιστοσελίδας τους σε εμάς απευθύνονται σε εμάς και πάλι ως εξειδικευμένο Digital Agency. Με τη πολύχρονη εμπειρία και εξειδίκευση μειώνουμε στο ελάχιστο το ρίσκο από δήθεν “επαγγελματίες” που χρεώνουν υπέρογκα ποσά με αμφιβόλου ποιότητας υπηρεσίες.

Εάν μια επιχείρηση θελήσει να επενδύσει στο κανάλι της Google, τότε δεν υπάρχουν παραπάνω χρεώσεις από αυτές που προβλέπονται πέρα από την αμοιβή του εκάστοτε Agency που αναλαμβάνει τη διαχείριση του λογαριασμού. Περιλαμβάνονται αρχικά το κόστος έρευνας μελέτης και στησίματος καμπάνιας. Κατόπιν υπάρχει διαχείριση με ένα μικρό μηνιαίο κόστος που περιλαμβάνει συντήρηση και βελτιστοποίηση της Google Ads καμπάνιας. Σε καμμία περίπτωση δεν ελλατώνει το budget που η επιχείρηση έχει επιλέξει να επενδύσει στη πλατφόρμα.

3. H κολοστημένη ιστοσελίδα είναι εργαλείο δυναμικής πώλησης

Πολλοί πιστεύουν ότι καμπάνιες Google Ads κάνουν μόνο οι μεγάλες επιχειρήσεις με ιστοσελίδα. Πλείστα τα παραδείγματα μικρομεσαίων επιχειρήσεων που αναπτύχθηκαν στον οnline κόσμο χωρίς να ξοδέψουν μεγάλα budget φτάνοντας στην επιτυχία μέσα από σωστή στρατηγική. Βασική προϋπόθεση είναι να έχεις μια σωστά σχεδιασμένη ιστοσελίδα όπως ισχύει με ένα όμορφο και λειτουργικό κατάστημα που βρίσκεις αυτό που θες. Δεν προσκαλείς / διαφημίζεις προϊόν, υπηρεσία ή κατάστημα όταν δεν είναι σωστά σχεδιασμένο για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του κοινού που στοχεύεις.

Όταν έχεις διασφαλίσει τη παραπάνω προϋπόθεση, τα Google Ads είναι το επόμενο στάδιο που θα προωθήσεις την ιστοσελίδα σου σε δυνητικούς πελάτες. Πελάτες που ψάχνουν για το προϊόν ή την υπηρεσία σου ή το φυσικό σου κατάστημα.

Για παράδειγμα, αν η επιχείρησή σου είναι ένα τοπικό κατάστημα λιανικής, μπορείς να διαφημιστείς τοπικά στην περιοχή σου, προσελκύωντας καταναλωτές που μένουν κοντά και πιθανώς να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σου.

Αυτό σημαίνει ότι ο διαφημιστικός ανταγωνισμός είναι μικρός, οι διαφημίσεις σου αρκετά στοχευμένες, και οι πιθανότητες να σε δουν οι χρήστες / υποψήφιοι πελάτες και να έρθουν στο κατάστημά σου μεγάλες.

4.  Η διαφήμιση στα Google Ads είναι απολύτως μετρήσιμη

Μπορείς και με τις αναφορές που προκύπτουν από τις καμπάνιες που διαχερίζεται το Digital Agency μας να γνωρίζεις επακριβώς την απόδοση που έχεις σε σχέση με το ποσό που  επενδύεις. Τα αποτελέσματα είναι μετρήσιμα.

Στο smartgraphic | creative studio μπορούμε να σε βοηθήσουμε να υλοποιήσεις με στρατηγικό σχεδιασμό μια ιστοσελίδα στο κοινό που απευθείνεσαι. Ως αποτέλεσμα στο επόμενο στάδιο η ιστοσελίδα γίνεται εγραλείο πώλησης να με τη κατάλληλη προωθητική καμπάνια στα Google Ads.

Στείλε αίτημα προσφοράς για την νέα ιστοσελίδα της επιχείρησης σου. Ρώτησέ μας για τη στρατηγική προώθηση της, κατόπιν.  ΕΔΩ

Σχετικά άρθρα

ΣΤΟ SMARTGRAPHIC | CREATIVE STUDIO

5 βασικοί κανόνες στο web design

Όσον αφορά στην κατασκευή εταιρικής ιστοσελίδας ότι λάμπει είναι χρυσός και αυτό γιατί μπορεί να προσελκύσει το κοινό στο οποίο στοχεύετε, όπου κι αν βρίσκεται και να το μετατρέψει σε ποιοτικά leads. Εάν λοιπόν νιώθετε ότι το δικό σας εταιρικό website χρειάζεται «γυάλισμα» τότε έχετε υπόψιν σας τα παρακάτω 5 βασικά σημεία. Σήμερα σχεδόν όλοι […]

10 λόγοι που ένα εστιατόριο χρειάζεται website

Τα οφέλη της οnline προβολής ενός εστιατορίου στη digital εποχή έχει πάντα θετικό πρόσημο ως επένδυση προοπτικής και ανταγνωνιστικού πλεονεκτήματος στο κλάδο της εστίασης. Ενδεικτικά 10 λόγοι που ένα εστιατόριο χρειάζεται website: Μοναδική εμπερία Παρέχεται η δυνατότητα να περιηγηθεί κανείς το εστιατόριο μέσω επαγγελματικής φωτογράφισης και video δημιουργώντας μια θετική εμπειρία που ενισχύει τη πρόθεση […]