Γραφίστας Παύλος Κατσιγιώργης

Γραφίστας Παύλος Κατσιγιώργης

10 ΠΡΕΠΕΙ στο σχεδιασμό ιστοσελίδας

Σχεδιάζεις η επανασχεδιάζεις την ιστοσελίδα σου?
Υπάρχουν βασικά δομικά στοιχεία σε ένα site που έχει εμπορικό σκοπό που πρέπει να συμπεριλάβεις ώστε να έχει γερά θεμέλια παρουσίας στο διαδίκτυο. Τσέκαρε 10 βασικά σημεία:

1.  Κεφαλίδα = “Η αρχή το ήμιση του παντός”
Υπάρχει λίγος διαθέσιμος χρόνο για να καταλάβει ο επισκέπτης σύντομα και με σαφήνεια το περιεχόμενο της ιστοσελίδα σου. Ο κατάλληλος και περιεκτικός τίτλος στη κεφαλίδα βοηθάει αρκετά.

2. Υπό-Κεφαλίδα = “Οι πρώτες κουβέντες”
Η υπόκεφαλίδα σου θα πρέπει να προσφέρει στον χρήστη μια σύντομη περιγραφή. Θα πρέπει να επισημάνεις το κοινό στοιχείο μεταξύ σας. Δε φορτώνουμε το χρήστη με ορολογίες που δε ξέρει ή μιλώντας / φλυαρώντας, πολύ για εμάς. Straight to the point.

3. Βασικό Call to Action (CTA) = “Καθοδήγησε το χρήστη σε αυτό που θέλει”
Εδώ καλό θα είναι στο σημείο που φαίνεται και στην εικόνα, να υπάρχουν κουμπιά που θα προτρέπουν τον χρήστη να απολαύσει κάποιο προϊόν ή υπηρεσία μας. Επίσης, θα μπορούσαμε απλώς να τον κατευθύνουμε πιο βαθιά στην ιστοσελίδα μας. Δε το παρακάνουμε όμως στην αρχική σελίδα με πολλά call to action buttons.

4. Υποστήριξη Εικόνων ή Βίντεο = “Δείξε μου τι και πως”
Όσο καλύτερη είναι η φωτογραφία τόσα περισσότερες πιθανότες έχουμε για μετατροπή σε πώληση. Με την επαγγελματική φωτογράφιση περιγράφουμε με το καλύτερο δυνατό τρόπο το προϊόν ή την υπηρεσία μας. Το βίντεο είναι ακόμη καλύτερο ως πιο ολοκληρωμένη οπτικοακουστική παρουσίαση. Επίσης οι φωτογραφίες ελευθέρων δικαιωμάτων από φωτοτράπεζα μπορούν να λύσουν τα χέρια μας και να δώσουν επαγγελματικό αποτέλεσμα.

5. Αναζήτηση = “Οεο, που είναι η μπάρα;”
Μην υποτιμάτε τη μπάρα αναζήτησης ιδιαίτερα αν το website σας έχει πληθώρα πληροφόριών. Για να αποκτήσεις ακόμα καλύτερη κίνηση στην ιστοσελίδα σου, βάλε ενδιαφέρον περιεχόμενο  μιας και είναι το Α και το Ω στο διαδύκτιο. Content is King, όπως λέει και η Google.

7. Δευτερεύοντα Call to Action (CTA) = “Που  πάω τώρα?”
Διάβασα το ωραίο κειμενάκι σου, είδα τις φωτό αλλά που να πάω τώρα, μάστορα? Το “επικοινωνήστε μαζί μας” δευτερεύων call το action κουμπί δείχνει στο χρήστη που να πάει για να προχωρήσει στη διαδρομή που πρέπει να κάνει.

8. Κοινωνικά δίκτυα = “Θέλω να μάθω περισσότερα…”
Εδώ μπορείς να επικοινωνήσεις τις θετικές εντυπώσεις άλλων χρηστών. Μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και από κριτικές που λαμβάνεις μπορείς να κάνεις τον χρήστη να σε εμπιστευτεί ευκολότερα. Aν έχεις πολλούς followers ή fans, πως να το κάνουμε, κινείς το ενδιαφέρον.

9. Οφέλη = “Γιατί να σε διαλέξω, τελικά?”
Δεν είναι το μόνο σημαντικό πράγμα να επικοινωνήσεις με τον επισκέπτη το τι κάνεις μέσα από την ιστοσελίδα σου. Δείξε του όμως τι οφέλη θα απολαμβάνει εκείνος με το προϊόν ή την υπηρεσία σου.

10. Γνώμες / Κριτικές = “Με ενδιαφέρουν τα reviews που έχεις!”
Πες στον επισκέπτη σου τις ιστορίες επιτυχίας σου. Μήπως έχεις εξαιρετικά (πραγματικά, εντάξει;) reviews από κοινωνικά δίκτυα? Δείξε του τις βραβεύσεις και τις ιστορίες επιτυχίας που έχεις εσύ ή η εταιρία σου. Η εμπιστοσύνη είναι σαφέστατα, όχημα επιτυχίας.

Στο SmartGraphic | CREATIVE STUDIO μπορούμε να σε βοηθήσουμε να υλοποιήσεις με στρατηγικό σχεδιασμό μια ιστοσελίδα στο κοινό που στοχεύεις / απευθείνεσαι.

Στείλε αίτημα προσφοράς για την ιστοσελίδα σου  ΕΔΩ

 

 

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΣΕΙΣ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *