Τηλ. επικοινωνίας: 210 41 28 152
γραφίστας Κατσιγιώργης Παύλος

7 tips για Εταιρικό Έντυπo

Γραφίστας - σχεδιαστή εταιρικού εντύπου

Τι να προσέξετε:

Επτά σημαντικά σημεία στο σχεδιασμό εταιρικού εντύπου που κάθε γραφίστας θα πρέπει να λαβαίνει υπόψη του είναι τα παρακάτω:

1. Color Strategy. Τα βασικά χρώματα του εταιρικού εντύπου είναι καθορισμένα από την παλέτα της εταιρική μας ταυτότητας και δεν πρέπει ποτέ να είναι ξεκομμένα από αυτήν.

2. Concept. Ο σχεδιασμός του εταιρικού έχει συγκεκριμένη κατεύθυνση που έχει καθοριστεί στρατηγικά βάσει της ενημέρωσης για την εταιρεία και τον εμπορικό στόχο της διαφήμισης, όπως επίσης και του target group που απευθύνεται.

3. Λειτουργικότητα στην οπτική καθαρότητα της πληροφορίας. Οι πληροφορίες σε κείμενα και φωτογραφίες του εξωφύλλου, των εσωτερικών σελίδων και του οπισθόφυλλου έχουν οργανωθεί, δομηθεί, ιεραρχηθεί και τονιστεί σαφή και ξεκάθαρο τρόπο, αποκλείοντας οποιοδήποτε οπτικό θόρυβο ή έλλειψη κατεύθυνσης του αναγνώστη.

4. Βασικό Μήνυμα. Πρέπει να είναι ξεκάθαρο και να ξεχωρίζει από τα επιμέρους μηνύματα και ποτέ να μην χάνεται στη πληθώρα των μηνυμάτων.

5. Slogan. Είναι επιθυμητό να πλαισιώνει μια στρατηγική διαφημιστική επικοινωνία είτε αφορά συγκεκριμένη περίοδο είτε είναι μακροχρόνια στρατηγική επικοινωνίας.

6. Αποσαφήνιση. Θέλουμε να υπενθυμίσουμε την εταιρεία στο υπάρχον κοινό μας ή μήπως θέλουμε να αποκτήσουμε brand awareness σε ένα νέο κοινό στόχο (target group); Η αποσαφήνιση αυτού του στόχου “μεταφράζεται” στην οπτική μας επικοινωνία και στο σχεδιασμό του εταιρικού εντύπου, ανάλογα.

7. Εκτύπωση. Η επιλογή σωστού χαρτιού εκτύπωσης καθώς και μετεκτυπωτικού φινιρίσματος (πλαστικοποίηση ματ ή γυαλιστερή, κοπτικά, τοπικό UV) μπορούν να κάνουν τη “διαφορά” στο συνολικό αισθητικό αποτέλεσμα του εταιρικού εντύπου που θα κρατήσει κάποιος στα χέρια του.

Σχετικά άρθρα

ΣΤΟ SMARTGRAPHIC | CREATIVE STUDIO

SEO σχεδιασμός ιστοσελίδας 5 συμβουλές

Υψηλή κατάταξη στη Google. Πως;

S.E.O. σχεδιασμός ιστοσελίδας Παλιότερα αυτό θα ήταν αρκετά εύκολο ερώτημα στο να απαντηθεί. Σήμερα όμως οι μηχανές αναζήτησης έχουν γίνει αρκετά πιο εξελιγμένες. Για παράδειγμα η μηχανή της Google χρησιμοποιεί πάνω από 200 κριτήρια για τις αναζητήσεις της και τον αλγόριθμο αποτελεσμάτων. Παρόλα αυτά είναι σημαντικό να είμαστε καλά πληροφορημένοι για τους 5 βασικότερους παράγοντες […]

aroma melissas sxediasmos συσκευασίας μελιού

Γραφίστας για λογότυπα μελιού | δείγματα

Γλυκά σαν μέλι! Δείγματα σε σχεδιασμό λογοτύπου για συσκευασία μελιού. Ένα ιδιαίτερο προϊόν που η κατάλληλη συσκευασία και concept σχεδιασμού και εκτύπωσης μπορεί να κάνει τη διαφορά στο ράφι. Ένα εξαιρετικής ποιότητας προϊόν είναι αναγκαίο να “ντύνεται” από αντίστοιχο design που θα το καλύπτει αλλά και θα το αποκαλύπτει, συγχρόνως. Παρακάτω παρατίθενται δείγματα σε μελέτη και σχεδιασμό για […]

1 Σχόλιο

Τα σχόλια είναι κλειστά.