Τηλ. επικοινωνίας: 210 41 28 152
γραφίστας Κατσιγιώργης Παύλος

Λογότυπα σε μαύρο φόντο

Το μαύρο είναι δυνατό χρώμα

και ως φόντο είναι καλαίσθητο, αποπνέει στιβαρότητα και εμπιστοσύνη.

Σε συνδυασμό με το κόκκινο, πράσινο, χρυσό ή ακόμη και τη λευκό χρώμα ως αντίθεση μπορεί να δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα σε επαγγελματικά λογότυπα. Κατάλληλο για fashion επιλογές λογοτύπων, κοσμημάτων ή ακόμη και σε κατηγορίες που αφορούν τρόφιμα θα αποδώσει premium αίσθηση στο συνολικό αποτέλεσμα. Ως χρώμα το περιεχόμενο του ορίζεται από τη παρουσία όλων των χρωμάτων σε αντίθεση με το λευκό που δημιουργείται από την έλλειψη χρωμάτων.

Δείγματα σε λογότυπα με μαύρο φόντο μπορείτε να δείτε εδώ σχεδιασμένα από το γραφίστα Κατσιγιώργη Παύλο / Δημιουργικό γραφείο SmartGraphic.gr

Σχεδιασμός λογοτύπου για ινστιτούτο ομορφιάς, spa, περιποίησης

Creative Cuizine Λογότυπο Chef
Σχεδιασμός λογοτύπου για chef Νίκο Πατσιώρα και Creative Cuisine
DONAX λογότυπο χειροποίητα καλάμια ψαρέματος
Σχεδιασμός Λογοτύπου από γραφίστας για DONAX – χειροποίητα καλάμια ψαρέματος
λογότυπο MANOLIS - olivenwelt
Σχεδιασμός λογοτύπου για ελαιόλαδο MANOLIS – Olivenwelt στη Γερμανία
MELISSA λογότυπο συσκευασίας μελιού
Σχεδιασμός λογοτύπου για συσκευασία μελιού MELISSA
Λογοτύπο ΜΕLITΙΝΟ για συσκευασία μελιού στη ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
Σχεδιασμός Λογοτύπου ΜΕLITΙΝΟ για συσκευασία μελιού
RED GOLD λογότυπο
Σχεδιασμός γραφίστα λογοτύπου RED GOLD κοσμήματα
THEOFILAS λογότυπο
Σχεδιασμός λογοτύπου THEOFILAS για κατάστημα υποδημάτων στη Πάτρα
Σχεδιασμός λογοτύπου VOTSALO
Σχεδιασμός λογοτύπου από γραφίστα για κατάστημα ρούχων στη Μήλο – VOTSALO
Σχεδιασμός Λογοτύπου SIRTAKI yachting από γραφίστα
Σχεδιασμός Λογοτύπου SIRTAKI yachting από γραφίστα – δείγματα λογότυπα
MELITHI λογότυπο συσκευασίας μελιού
Σχεδιασμός Λογοτύπου ΜΕLITHI για συσκευασία μελιού

Σχετικά άρθρα

ΣΤΟ SMARTGRAPHIC | CREATIVE STUDIO

Σχεδιασμός εποχικού δίπτυχου διαφημιστικού φυλλαδίου από γραφίστα για φούρνο ζαχαροπλαστείο

Διαφημιστικό φυλλάδιο | δείγματα

Διαφημιστικό Φυλλάδιο = Πολυεργαλείο Ο γραφίστας κατά το σχεδιασμό ενός διαφημιστικού φυλλαδίου (μονόφυλλο, δίπτυχο, τρίπτυχο κ.τ.λ.) έχει ως σκοπό να αποδώσει λειτουργικά και ελκυστικά τις πληροφορίες που θέλει να επικοινωνήσει ο εμπορικός στόχος της έντυπης επικοινωνίας της εταιρίας και της μάρκετινγκ στρατηγικής. Τα διαφημιστικά φυλλάδια είναι ένα βασικός τρόπος είτε για brand awareness μιας νέας εταιρείας […]

Αφίσα Delicatessen Παντοπωλείου

Αφίσα | δείγματα

Αφίσα = δυνατή εντύπωση, άμεσα! Ο γραφίστας κατά το σχεδιασμό μιας αφίσας ως στόχο του έχει να αποδώσει το βασικό μήνυμα της με πρωτότυπο, ελκυστικό και δημιουργικά εύστοχο τρόπο. Σημαντικό ρόλο παίζει η πρωτοτυπία ή αλλιώς το στοιχείο της έκπληξης. Ζητούμενο επίσης είναι ανάλογα την περίπτωση είναι η ισορροπία εικαστικών και τυπογραφικών στοιχείων. Επίσης με […]